Hoppa till sidans innehåll

6. Kontakt och support

Behöver du hjälp? Vår support för Nationell geodataplattform är tillgänglig för att svara på frågor och reda ut problem. Du kan kontakta oss antingen via formulär eller telefon.

Supportprocessen

Bild som beskriver supportprocessen för nationell geodataplattform. Ingång till  supporten beskrivs, kontakt via formulär. Beroende på fråga kopplas man till vår interna eller externa support. Extern support hanterar frågor kring datamängd, intern kring tjänsten.
Supportprocess för Nationell geodataplattform. Klicka på bilden för större format.

Kontakta oss via formulär

Via formuläret kommer du i kontakt med support för Nationell geodataplattform.

*) markerar obligatoriska fält

Om ni behöver ett nytt lösenord till Geotorget, gå till Geotorget beställning (nytt fönster), klicka på logga in och sedan Glömt lösenord.

På sidan för Nationell geodataplattform ser ni vilka som har tecknat producentavtal och vilka datamängder dom finns tillgängliga.

Kontakta oss via telefon

Telefon 026-63 36 00

Öppettider

Vardagar kl. 9.30-15
Lunchstängt kl. 11.30-12.30

Serviceåtagande

Här hittar du beskrivning kring serviceåtagande gällande den Nationella geodataplattformen (pdf).